VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • masa pelepasan:2024-04-09 20:02:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:491
  • Penerangan pantas:

    Verona,Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususSemak keadaan pakaian penion dan

Kandungan artikel

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

VeronaPastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

FalkenbergApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan dan keputusan akan dikons

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan



Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Hanya apabila platform angkat hidraulik tidak boleh bermula dengan muatan, patut tekanan sistem hidraulik diperiksa. Jika tekanan berada di bawah julat normal, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, terdapat banyak kaedah operasi yang salah yang sering meningkatkan beban pada valv overflow penghasil platform angkat tetap. Contohnya, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, tidak disarankan bagi beberapa pelanggan untuk menyesuaikan tetapan kilang peralatan sendiri untuk mempercepat operasinya. Apabila terdapat perubahan kelajuan peralatan, diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih,VeronaPlatform mengangkat bergerak sendiri, memperbaiki atau menggantikan.

PerincianPastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu,VeronaTrailer folding arm lifting platform, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat,VeronaJembatan naik bimbit, pagar, atau jaringan keselamatan.


VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan



Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, stesen atau hotel.

asetPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Komponen dan sistem lif kargo yang mengangkat mesti dibersihkan semasa proses pemprosesan dan pemasangan. Semasa pemprosesan dan pembuatan komponen, setiap proses mesti membersihkan dan menghapuskan bahan-bahan tersisa semasa pemprosesan; Komponen mesti dibersihkan sebelum pengumpulan dan pembersihan dan pemeriksaan ketat mesti dilakukan selepas pengumpulan; Selepas membuang bahan-bahan mencemar seperti burrs dan penywelding slag, tangki minyak dan saluran paip perlu dipilih untuk membuang oksid permukaan; Lakukan pemadaman siklik pada sistem hidraulik yang dipasang awalnya, dan secara peribadi sampel dan analisis sistem sehingga sistem bersih dan memenuhi keperluan.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

VeronaSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja

VeronaMaklumat produk lain
  • TulsaVehicle mounted boarding bridgeKeupayaan untuk melindungi

    TulsaVehicle mounted boarding bridgeKeupayaan untuk melindungi

  • Koeln-NippesJambatan naik jenis jambatanAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

    Koeln-NippesJambatan naik jenis jambatanAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

  • Koeln-NippesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterTrend industri terkini

    Koeln-NippesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterTrend industri terkini

  • Koeln-NippesLift menegak boleh capaiKeadaan operasi asas dan parameter aplikasi

    Koeln-NippesLift menegak boleh capaiKeadaan operasi asas dan parameter aplikasi

  • PalangkarayaPembuat pengubah kuasaPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelbagai kepentingan

    PalangkarayaPembuat pengubah kuasaPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelbagai kepentingan

  • TallaghtKendaraan PlatformAnalisis prestasi biasa

    TallaghtKendaraan PlatformAnalisis prestasi biasa

  • TallaghtAngkat dan mendarat jambatanBerapa banyak

    TallaghtAngkat dan mendarat jambatanBerapa banyak

  • KhorovJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikAnalisis aplikasi bandar

    KhorovJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikAnalisis aplikasi bandar

  • segera:Peringatan: Maklumat VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan memberi anda VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan. VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeronaJambatan naik bimbit 8 tonCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!