VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul

  • masa pelepasan:2024-04-09 20:02:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:598
  • Penerangan pantas:

    Verona,Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift,

Kandungan artikel

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Kekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan,VeronaJembatan pengangkutan gudang, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

VeronaSemua mematuhi standar teknikal negara dan industri yang relevan dan kepuasan pelanggan selalu menjadi pengejaran abadi kita. The fully automatic lifting platform is a multifunctional heavy loading and unloading mechanical equipment, which can be divided into fixed and mobile, guide rail type, folding arm lifting, and curved arm type. Fixed types include scissor fork type lifting cargo elevators, loading and unloading platforms, and attached electric construction platforms. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama,VeronaJembatan boarding mudah, menyimpan banyak kuasa kerja. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Minyak hidraulik adalah medium operasi penting untuk jambatan naik hidraulik tetap, yang secara abstrak dibandingkan dengan kualiti minyak hidraulik darah di jambatan naik hidraulik tetap, yang secara tidak langsung mempengaruhi kehidupan perkhidmatan saluran naik hidraulik. Minyak hidraulik murni dan tidak sah adalah kunci untuk memastikan operasi jambatan naik hidraulik tetap. Apabila membuat pembelian, penting untuk berfikir dengan hati-hati, memerhatikan warna, mencium bau, dan mencegah pembersihan lingkungan dalaman apabila menyimpan bersama-sama.

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik

KosWaktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

Menurut penemuan maklumat, kira-kira % kesalahan dalam sistem hidraulik paksi tetap disebabkan oleh jangkitan minyak. Oleh itu, berbagai kaedah analisis digunakan untuk mengenalpasti komposisi dan graviti khusus pollutant dalam minyak, yang boleh diagnosis kesalahan dan darjah pencemaran minyak hidraulik dalam sistem hidraulik paksi tetap. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan.

Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.


VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul



Platform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu, dalam keadaan tertentu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah,VeronaJembatan naik hidraulik bergerak, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Mengadopsi plat besi berpotensi anti slip, platform mempunyai prestasi anti slip yang baik.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

keperluan keselamatanThe hydraulic system of the produced boarding bridge adopts high-quality imported brand products, with excellent performance, reliable quality, and minimal maintenance. Operasi kawalan elektronik sangat mudah, tekan butang, dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan; Terdapat tiga plat bergerak di kedua-dua sisi plat penyesuaian jambatan naik tetap, silinder minyak kecil mula berfungsi dan mengeluarkan plat hinge secara lembut. Plat penyesuaian tinggi semua dibuat dari plat besi dan profil berkualiti tinggi Jinan Jigang membuatnya selesa dan cepat untuk membersihkan sampah; Sistem kuasa jambatan naik bergerak menggunakan silinder minyak yang besar untuk mengangkat seluruh plat yang bersandar. Apabila ia mencapai kedudukan atas memastikan keselamatan. Di hadapan dasar plat penyesuaian direka untuk terbuka, yang diselit dengan ketat dan mempunyai kehidupan perkhidmatan panjang. Rancangan unik; " Kerja& " Bingkai besi boleh menyokong tekanan secara serentak dan mengurangkan torsi bingkai, menjadikannya lebih kuat dan kekal daripada struktur besi saluran lain; Gaya unik jambatan boarding; " Streamline& " Rancangan kongsi tali terbuka meningkatkan kawasan penywelding lebih dari tiga kali dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, meningkatkan hidup perkhidmatan dan memudahkan penyelamatan. Apabila mengekalkan mengekalkan, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian lebih selamat dan lebih dipercayai. Selepas menggunakan jambatan paparan penting untuk ingat untuk meletakkannya dalam kedudukan tetap pada masa yang tepat. Jangan meletakkannya secara tidak sengaja, kerana ia boleh menahan angin dan hujan. jambatan paparan juga mempunyai kapasitas pembawa muatan, dan bahan-bahan dan spesifikasi produk berbeza mempunyai had muatan berbeza. Semasa digunakan, penting untuk memperhatikan untuk tidak melebihi had muatan. Setiap jambatan paparan bimbit disediakan dengan manual pengguna, yang pengguna patut baca dengan hati-hati sebelum digunakan; Perhatian istimewa perlu diberikan kepada jambatan naik bimbit yang bekerja di tanah rata dan tegas; Jika and a mahu alih peranti ini, tarik kembali plat sambungan mendarat dahulu, laraskan bingkai sokongan dan kaki sokongan boleh diubah untuk ditarik dari tanah dan guna forklift atau peralatan lain untuk mengangkat satu hujung plat sambungan mendarat ke hadapan. Di bawah tindakan roda bergerak, menyesuaikan bingkai sokongan dengan kereta untuk memastikan platform jambatan papan berada dalam pesawat mengufuk yang sama dengan tanah kereta ia boleh dipindahkan ke posisi yang diinginkan; Sebelum digunakan, dan kemudian mengintegrasikan piring bibir dan kereta bersama-sama; Lepaskan kacang kunci setiap kaki sokongan boleh disesuaikan, menyesuaikan setiap kaki sokongan boleh disesuaikan ke tanah dan laksanakan kekuatan sedikit sehingga ia seimbang, dan jangan biarkan kaki sokongan boleh disesuaikan meninggalkan tanah. Kemudian, kunci kacang kunci setiap kaki sokongan boleh disesuaikan; Hang the hook onto the container or carriage to ensure that the chain is under stress. Menghindari pergerakan relatif antara jambatan naik dan pembebasan kereta; Turunkan plat sambungan ekor untuk memastikan tiada perbezaan tinggi antara plat sambungan dan tanah, mencapai operasi penerbangan langsung tanpa langkah pada paksi. Pada titik ini, dermaga, gudang kilang, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.


VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul



Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

Kekerjaan MeticulousJembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

The platform type boarding bridge is directly installed at the front edge of the loading and unloading channel. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada saluran operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tiada perubahan kepada struktur konstruksi. Gagal mempertimbangkan memuatkan dan memuatkan semasa pembangunan

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

VeronaFungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Therefore, it is effective to ensure that the goods are not overweight during transportation. Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Platform angkat tetap dan jambatan boarding hidraulik telah menjadi peralatan pengendalian bantuan yang lebih suka untuk perusahaan logistik. Mari kita bercakap tentang kehidupan perkhidmatan jambatan naik hidraulik untuk peralatan pengendalian ini.


VeronaMaklumat produk lain
  • MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

    MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

  • Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

    Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerlu penyelenggaraan untuk memanjangk

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerlu penyelenggaraan untuk memanjangk

  • Bandar lama GdanskMesin pembukaan hidraulikKerja penyesuaian operasi ekonomi

    Bandar lama GdanskMesin pembukaan hidraulikKerja penyesuaian operasi ekonomi

  • KisaranPemulihan pengubah kuasaUntuk menyuntik darah segar

    KisaranPemulihan pengubah kuasaUntuk menyuntik darah segar

  • KwangyangPembuat platform angkat hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

    KwangyangPembuat platform angkat hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

  • KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

    KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

  • PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

    PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul memberi anda VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul. VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeronaJembatan pengangkutan bekasSila pilih cara penggunaan yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!